Heteroseksualistų paradas
2010 Sausis 26Nežinau kuo homoseksualūs žmonės laiko save ypatingais, kad rengia tuos visokius homoseksualistų paradus. Vėliavą net savo turi… Dabar taip pat pasklido gandai, kad gegužę Vilniuje planuoja surengti tokias eitynes. Vieni už, kiti prieš. O ką manau aš ? Aš už, jei ir heteroseksualistai surengs savo paradą.
Man nerūpi kas su kuo mylisi. Akivaizdu, kad jei visi taptume homoseksualiais, tai žmonija greit išnyktų, arba būtų paspartintos/ištobulintos technologijos, leidžiančios moterims pastoti be vyrų (tiksliai nežinau kokioje stadijoje dabar ši technologija). Šiaip ar taip, tada dingsta nusistovėjusios šeimos modelio supratimas.
Supraskite, aš nesu prieš homoseksualumą. Vistiek tikiuosi, kad ir ateityje dauguma žmonių liks heteroseksualiais (kad tik moterys pastotų vyrų, o ne injekcijos pagalba). Aš esu prieš kitus dalykus, susijusius su homoseksualistais. Esu prieš tėvelį ir mamytę vienodų lyčių su vaiku. Tai man ne šeimos modelis. Bent vienas iš jų būtų nebiologinis tėvas. Ir apskritai, turint omenyje, kad tokių šeimų nėra, arba yra labai nedaug, galima tik numanyti kokių patyčių sulauktų vaikas mokykloje. Visi žinome, kokie vaikai būna nesupratingi ir žiaurūs. O tokia neįprasta šeima vaikui tikrai nepridėtų teigiamo populiarumo tarp bendraamžių.
Man taip pat labai, tikrai labai nepatinka, kad homoseksualistai taip garsiai apie save šaukia liaudžiai. Gal jie nori, kad pagaliau heteroseksualistai juos priimtų, kaip “normalius” ? Bet tokiu atveju, jie eina neteisingu keliu. Kam gali kilti draugiški jausmai ir supratingumas, kai vidury dienos viešumoje pusplikiai vyrai laižosi, atkišdami stebėtojams savo subinių vietoje iškarpytas kelnes ? Vienas žodis – šlykštu.
Suprantu, kad ne visi homoseksualūs tokie yra. Bet juk visuomenė susidaro bendrą įspūdį pagal tai, ką mato. Normalūs homoseksualistai gyvena sau ramiai, taikiai myli, nesidemonstruoja garsiai ir įkyriai. Apie tokius mažai kas žino ir pažįsta.
Koks sprendimas ? Vargu ar galima būtų įtikinti sustabdyti rengti homoseksualistų paradus. Bet juk heteroseksualūs nei kiek neprastesni. Gal reikėtų surengti heteroseksualių žmonių paradą ? Galėtų vyrai su moterimis laižytis vidury dienos, imituoti meilės scenas ir gimdymą. Atsakykime tuo pačiu ! Įdomu, kaip reaguotų gėjai ir lesbietės. Jų išskirtinumas tam tikra prasme sunyktų. Heteroseksualių daugiau.




Komentarai: 15
Parašė Oni | 2010 Sausis 26
O, siaubeli, koks patemptas įrašas. : )
Niekas neketina rengti jokio parado – viso labo paprastas politines eitynes be jokių nuogybių ir sekso scenų. Čia jau Tavo lakios fantazijos vaisius.
Sakai, ‘normalūs’ homoseksualai taikiai myli ir gyvena sau ramiai? Kaip gali sau taikiai ir ramiai mylėti, kai su savo partneriu neturi absoliučiai jokių socialinių garantijų? Kodėl žmonės tuokiasi? Ne tik dėl kažkokio įsipareigojimo, bet ir dėl teisių, kurias jie gauna susituokę. Kaip gali ramiai sėdėti, kai nesi užtikrintas dėl savo poros ateities? Kai nežinai, ar išauš kada tokia diena, kai turėsi teisę mylimą žmogų nesąmoningą lankyti ligoninėje, kalėjime, kai galėsi nuspręsti, ar tuomet, kai jo gyvybę palaiko tik aparatai, jam leisti mirti, ar ir toliau vegetuoti, galų gale, kaip reikės elgtis su bendrai užgyventu turtu, partneriui mirus?
Tyčia pabaigai pasilikau įsivaikinimą. Tai bene labiausiai diskutuotina tema. Dauguma tų, kurie nepritaria homoseksualių porų įsivaikinimams, tokį savo priešiškumą argumentuoja tuo, kad tai turės neigiamos įtakos vaikui. Kaip žavu, kad Lietuvoj (ir ne tik) užderėjo tiek daug diplomuotų psichologijos mokslų daktarų!.. Atlikta ne viena išsami studija, paneigianti šį mitą. Kas dėl kitų vaikų patyčių – visą savo neapykantą, nukreiptą prieš ‘kitokius’ jie atsineša iš savo šeimų, tad reikėtų pradėti nuo paprasčiausios tolerancijos jose.
O dėl šaukimo apie savo orienteišn… Gal ne homoseksualūs žmonės čia garsiai šaukia, o jūs per daug ištempę ausis klausot, kas su kuo ir kaip – juk tai, kas ‘iškrenta iš normos’, regis, geriau girdisi.
Parašė Mindaugas J. | 2010 Sausis 27
Žinoma, kad galima labiau gilintis ir diskutuoti. Aš šiaip jau visada ignoravau šitą temą, nes man nei kiek netrugdo. Manęs tos problemos neliečia ir aš neturiu jokių galių kažką pakeisti. Galbūt ateityje kaip nors palies mane tai. Tada ir galėsiu gilintis plačiau.
Taikos, meilės ir tolerancijos.
Parašė m | 2010 Sausis 27
Tai eik, renk tą hetero paradą. Kas draudžia? Eik ir surenk. Ar homoseksualai šalia savo parado turėtų surengti ir antrinį, hetero paradą? Manau, kad hetero paradą surengtum be jokių problemų – o štai homo paradui surengti tie gėjai turės dar pasistengti.
Nr 2.: kas nenormalaus homoseksualume? Gal gali išvardinti?
Parašė LukonetasLT | 2010 Sausis 27
O kam gegužę, tegul nors ir šiandien, nušals “kiaušus” ir baigsis paradai ;DD
O šiaip tai mano manymu tie paradai yra paskutinė nesąmonė, nei homoseksualių nei heteroseksualių žmonių. Kam visa tai?
Parašė DNR | 2010 Sausis 27
Na heteroseksualams nėra ko rodyti, jie ir taip pripažįstami. O homoseksualius daug kas vis dar laiko ligoniais (net jei taip yra, gal reiktų žiūrėti į juos tolerantiškiau). O savo intymių potraukių viešas demonstravimas (kaip “Love Parade” Vokietijoje) ir politinis paradas – visiškai skirtingi dalykai. Manau, nuogybių ir viso kito tikrai nebūtina viešai demonstruoti, taip homoseksualistai pritrauks tik dar labiau kritikos. Labai linkiu, kad Lietuvos homoseksualai į šią pusę nenueitų.
Parašė Oni | 2010 Sausis 27
Mindaugai, jei nenori gilintis į temą, kam tuomet šis įrašas? Tėški savo nuomonę ir pabėgi? Žavu.
Parašė Mindaugas J. | 2010 Sausis 27
Norėčiau priminti, kad čia yra MANO tinklaraštis. Ne laikraščio, ne žurnalo. Įrašams galiu ruoštis valandą, galiu ruoštis dešimt minučių, o galiu ir išvis nesiruošti ir parašyti tai, kas man tą akimirką sukasi galvoje.
Nereikia čia įsižeisti :)
Parašė Milda | 2010 Sausis 27
oho, kiek atsiranda homoseksualų gynėjų…. Norėčiau keletą kontrargumetų Oni parašyti 1. Jei jau homoseksualai taip nori turėti socialines garantijas savo partneriams, tai tam yra visokios teisinės sutartys, kur ir turtą pasidalinti ir šiaip užsitikrinti kitas tam tikras a la garantijas. Nėra padėties be išeities.
2. Dėl įvaikinimo. Nors dar ir nesu psichologijos mokslų daktarė, tačiau vien per šiuos kelis semestrus teko panagrinėti tyrimų, susijusių su homoseksualumu. Jų išvados, kad homoseksualumas gali būti įgimtas, t.y. paveldėtas genetiškai, o kitas – išmoktas. Taigi vaikas, gyvendamas su mama ir mama arba tėčiu ir tėčiu, gali ir išmokti homoseksualumo. Maža to, vaikui reikia tėčio ir mamos. Nes jie duoda skirtingus jam dalykus. Tai yra triada, kurioje kiekvienas turi savo vaidmenį, tad įdomu, kuris iš jų bus mama, o kuris tėtis? Dar vienas kontrargumentas; įsivaizduokime, du gėjūkščiai augina mergaitę. Ji suserga menstruacijomis. Ar jos tėtis ir tėtis sugebės ją suprasti? Ar ji turės su kuo pasikalbėti apie tai, kaip gali skaudėti? Ar tėtis ir tėtis duos patarimų, kaip numalšinti skausmą be vaistų? Kaip skaičiuoti dienas? Kurie paketėliai jai bus labiau tinkami?
O galiausiai, tai Lietuvos Respublikos pagrindas yra ŠEIMA. Mano mamos vienas draugas piktindamasis pasakė, kad tie visi homoseksualų paradai, jam, kaip 5 vaikų tėvui, yra įžeidimas. Matyt, reikėtų pridurti, tradicinė šeima, gimdanti ir auginanti vaikus.
Jei jau norime paradais ginti teises, tai reikėtų visiems išeiti į gatves. Nors vargu, ar to paradais reikia siekti.
Parašė PyaR | 2010 Sausis 27
Yra tekę bendrauti su vienu iš tokių. Normaliai, žmogus – valgo, geria ir visa kita, tačiau kai vyras apie kitą vyrą pradeda virkauti kaip apie nepasisekusią meilę, jaučiuosi nejaukiai. Na, o šiaip netrukdo jie man kol manęs ar mano šeimos nekliudo. Ir šiaip lai gyvena. Sutinku su straipsnio autoriumi, kad vaikų jiems auklėti taip pat nereiktų patikėti nes tikrai nereikia didinti seksualinių mažumų gretų dirbtiniu būdu.
Galvoje sukasi ketureilis bet pasilaikysiu jį sau…
Interpretuokite: Vėlevėlės plevesuoja, plasda kelnėse skylė…….
Parašė m | 2010 Sausis 27
Mindaugai, taip ir nesulaukiu atsakymų į savo klausimus.
Dar noriu pridurti ir paporinti Mildai: pasaulyje buvo stebėta daugybė homoseksualių šeimų su vaikais – beveik visi vaikai iš homoseksualių šeimų užaugo visiškais heteroseksualais. Tad tas “homoseksualumo išmokimas” yra tik prieštaraujančių pezalai.
Ir aišku, dar, Lietuvos Respublikos pagrindas NĖRA šeima, t.y. tėvelis ir mamytė. Tokią šeimą pagrindu mėgina padaryti dabartiniai politikai, taip diskredituodami ne tik kažkokius homoseksualus, o ir vienišas mamas ar vienišus tėčius.
Parašė Mindaugas J. | 2010 Sausis 27
Aš nesakiau, kad homoseksualumas yra nenormalu. Tą žodį “normalus” panaudojau, nes didžioji dauguma taip skirsto (būtent todėl ir parašiau kabutėse). O man tai yra visiškai normalu. Nors ir nepriimtina.
Parašė m | 2010 Sausis 27
Aišku, ačiū už atsakymą :) Jau norėjau ginčytis.
Parašė Paulius | 2010 Sausis 28
Savaime aisku, kad tai yra iskrypimas ir negali butu jokiu pateisinimu tokiems santykiams. Dar daugiau baisu man net pagalvoti kaip dar skelbtis ir girtis kad tokie yra jie gali… Kolk manes neliecia man vienodai, bet mano nuomone per daug jau jie cia sau leidzia turetu sleptis o ne rodytis…
Parašė milda | 2010 Sausis 28
šiaip jau pati Respublikos konstitucija skelbia, kad Lietuvos valstybės pagrindas yra šeima. Konstitucija buvo parašyta dar praeitame amžiuje ir patvirtinta referendumu. Vadinasi, piliečiai tam pritaria. :)
o dėl tų šeimų, žodis “beveik”, yra kontrargumentas pačiam argumentui :)
Parašė Viktorija | 2010 Vasaris 04
jei skaityčiau šį įrašą prieš keletą mėnesių, mano komentaras būtų kitoks.
gal autorius asmeniškai nenorėjo pavadinti homoseksualių žmonių “nenormaliais”. Bet pasauly yra daug žmonių (o kiek jų yra Lietuvoj…) kurie taip ne tik mano, bet ir atvirai apie tai šneka. Vienas mano aplinkinis neseniai “rėžė” kalbą, palygindamas homoseksualius žmones su “Naujosios Vileikos klientais” (kalba netaisyta). gal čia viena priežasčių kodėl jie taip reiškiasi aktyviai ir viešai?
o kas yra “normalu?” ok, sutinku, reprodukcija yra normalu. Evoliucijos atžvilgiu. Bet, tuo pat metu, kiek milinojų kartų žmonės nukrypsta (daugiau ar mažiau) nuo dėsnių kurie yra tokie pat “normalūs” pagal gamtą; ir visuomenėje tai nėra laikoma iškrypimu.
o kas diktuoja “normas”? kas “padiktavo” kad juodi žmonės – nenormalūs ir juos galima išnaudoti, kad nenormalūs – žydai, kad nenormalūs – musulmonai? nemėginu dabar prilyginti homoseksualumo prie rasės; tik atkreipti dėmesį į tai, kad labai daug kas staugia apie plačias pažiūras ir t.t. bet į “juos” (“kitus”) žiūri iš viršaus, nes yra “normalu” ir “nenormalu” ir nepaisant “plačių pažiūrų”, normalumo ribų niekas plėsti nenori. nes sunku, bet dar sunkiau tai pripažinti.Gal jie nori pamėginti pasiekti būtent to – kad žmonės būtų atviresni iš vidaus, ne tik “nes teisiškai negalima prieš juos diskriminuoti”? susipainiojau…
Man pačiai ši tema gan skaudi. Nes daugiau nei pusę mano gyvenimo (gan trumpo, reikia pripažinti) man aiškino viena – gėjai yra iškrypėliai, homoseksuualumas tai proto liga. (ne konkretūs žodžiai, bet idėja tokia). Aiškino religija, aiškino draugai, aiškino žmonės, kuriuos laikiau autoritetais. Po to atėjo “tolerancija” ir visi radikalūs “prieš” kažkaip nutilo. Bet liko tas jausmas, gimęs iš tokių “pamokslavimų”, kurio jokia logika pakeisti negali (nes jausmai dažnai būna visai nelogiški) – aš sutinku su daugeliu mokslininkų ir sociologų, aiškinančių kad toks žmogus absoliučiai puikiai gali dalyvauti visuomenėje, kad nėra su juo nieko blogo ar “nenormalaus”; tačiau jausmas, kad neduokdie mano vaikas bus “toks”, nuo to informacinio srauto tik truputėlį priblėsta, bet nedingsta niekur. Tenka pripažinti, kad dar ilgą laiką galėsiu homoseksualius žmones tik “toleruoti”, kaip toleruojama mažą įkyrų brolį – pakenti jį, nes taip reikia, nepaisant to, kad tavo jausmai yra dažnai gan neigiami.
O gėjai, kaip ir kadaise mooterys, ir juodi žmonės, ir dar krūvos mažumų, nenori būti “toleruojami” (kaip toleruojamas tas mažas brolis). Sėdėdami tyliai jie nieko nepasieks, tai jau tikrai. Tolerancija ir palankumas, pripažinimas yra truputėlį skirtingi dalykai. Jie nori paskutiniųjų. Jie, radikaliai tariant, nori pakeisti pasaulio normas – panaikinti tą, kuri sako kad jie – nenormalūs. žinia, kad keisti pasaulį reikia nuo tų, kuriuos galima paveikti – jaunimą, vaikus. tai vat ir laukiam invazijos :) :)
atsiprašau jei kai kurios komentaro vietos neturi rišlios prasmės. jau trečia nakties, o man taip niežėjo parašyti…
turiu tik vieną dalyką tepridurti – kartais taip norisi, kad lietuviai, kaip grupė žmonių, turinčių kažką bendrą tarpusavy, būtų tokie pat pasiruošę “eiti prieš srovę” ir suorganizuoti, besilaikantys kartu, kaip ir homoseksualai…man rodos daug pasiektume, jei tokius “paradus” rengtume prie Seimo su tam tikrais reikalavimais etc. ne po pirmo karto, bet visvien.